IDEÁLNE PREPOJENIE S VAŠÍM SYSTÉMOM
✔ Jednoduchá integrácia so všetkými obľúbenými objednávkovými systémami
✔ Priame pripojenie k vášmu systému ERP
✔ Úspora času a nákladov vďaka prenosu dát v reálnom čase
Dokonalá integrácia s vašim systémom? Žiadny problém s OCI/PunchOut
Máte vlastný systém ERP alebo využívate služby externých partnerov, ako sú Ariba, Oracle, Simple System? Ste teda len krôčik od používania pohodlného riešenia, ktoré umožňuje rýchle vybavenie vašej objednávky.
Môžeme integrovať kompletný katalóg Conrad do vášho systémového prostredia prostredníctvom OCI (Open Catalog Interface) alebo PunchOut.
Prostredníctvom nášho obchodu OCI pred vložením objednávky prenesiete obsah košíka priamo do vášho systému ERP. Samozrejme máme obchod OCI individuálne prispôsobený vašim potrebám (flexibilne konfigurovaný sortiment produktov, ceny podľa individuálnych podmienok).
ŠTANDARDNÉ PROCESY PRE VAŠE OBJEDNÁVKY
Digitálny pokrok a najnovšie technológie -
v každej fáze nákupného procesu
Využite všetky výhody najnovšej generácie OCI 5.0, ako je vyhľadávanie na pozadí, detail, validácia alebo sťahovanie JSON.
Ponúkame inovatívne riešenia pre štandardizovaný proces digitálneho zadávania zákaziek a prístup k neustále rastúcemu portfóliu produktov bez toho, aby sme obetovali rozmanitosť dodávateľov. Získate automatizáciu väčšiny nákupov - vďaka kratším dodacím lehotám, integrovaným fakturačným procesom a individuálnemu prispôsobeniu vašim potrebám.
Conrad Sourcing Platform
Viac než len zásoby. Poskytujeme vhodné produktové a nákupné riešenia, ktoré vaša firma potrebuje k rozvoju a k riešeniu technologických výziev.
Služby Conrad
Všetky služby na jednom mieste pre vaše podnikanie, od kalibračnej služby, cez termínované objednávky až po rýchly.